Undrens tid är inte förbi!!!!!

Kände mig jättertrött efter dag 2 på jobbet och ett 2,5h långt föräldramöte. Så jag hade nästen bestämt mig för att inte träna igår. Men då kom Maria och sa:
- Ska vi träna?
Jag kände mig som en fisk några sekunder men sen var det ju bara att haka på! Så det blev 30 min med mag och rygg träning igår-
 Ska idag föröka ta mig ut på det lite tuffare intervallprogrammet men vädret är urtrist och jag känner mig lite trött i kroppen. Men samtidigt är jag ju inte jättertrött...

Vi får se hur det blir, det ser lite ljusare ut borta i kanterna...

Ha en bra dag och tänk på att under kan ske!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja,tänk så det kan vara!



Hoppas att ni blev nöjda med eran träning.

2010-08-18 @ 17:35:29
Postat av: Monica

Tack för din kommentar hos mej.....ikväll har jag varit hos min mor och satt upp prydnadstallrikar på en vägg och burit ner lite saker i förrådet och hon är så tacksam för hjälpen hon får och jag får motion på köpet, bra eller hur?



Monica

2010-08-18 @ 22:06:10
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Veronika

Oj, har Maria blivit biten av tränings-myggan också? Vad tränar hon mest/helst?

2010-08-19 @ 10:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0