Vått träingspass!

Regnet strilade ner hela timman jag var ute och sprang - inte så skönt när man kom hem, det blev pölar på golvet. Förutom att det ibland rinner in i ögonen är det ganska skönt att springa när det regnar.
Kände mig lite piggare i benen idag men det gick inte superfort. Vände lite tidigare i programmet denna gång och intervall 4 gick nog snabbast. Sackade lite på intervall 5 och sen gick det skapligt på intervall 6 igen. Struntar i den andra intervallkörningen nåsta gång utan kör detta program igen så att kroppen får stabilisera sig på denna intervall. Kanske är för tidigt att köra milen nästa vecka men med ordentligt med vila efter så tror jag det går bra ändå. Fortsätter med magträningen men lugnar mig med ben och löparprogrammen på DVD.

Må gott!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0