Vila för mig igår

men inte för Maria. Hon drog lott om vilket DVD program hon skulle köra. Hon har nog tänkt testa alla!

Jag känner mest av tuppen i halsen på mornarna men i kombination med att jag kände mig lite trött i kroppen efter intervallprogrammet valde jag att vila igår. Kommer nog att köra ett DVD program idag och springa imorgon istället. Känns som om DVD programmen tär mindre på kroppen och nman drar i sig mindre med kallluft.

Fick startbeviset för tjejmilen häromfdagen och har börjat planera resan. Jag vill verkligen inte bli förkyld nu när det går så bra.

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att förkylningen släpper o lycka till på tjejmilen.

2010-08-23 @ 09:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0