en milstolpe nådd!

Imorse visade vågen för första gången på många, många år under 85! 84,8kg!
Jag har ganska stadigt gått nedåt hela tiden, sakta, sakta men åndå och nu "spräckte" jag 85 Kg- vallen! Det kändes faktiskt ganska stort!
Jag tränar lite smått och undviker sötsaker - "mer" behövs inte. Vilket guldläge jag kommer att ha till våren! Inte helt otränad och mer än 10 kg lättare än förra våren! Se upp nu pappa, snart är jag snabbare än dig! DET blir en tio mils stolpe!!!

Nu ska Maria och Elin ut och åka skidor med mormor och morfar! På Marias initiativ!
Otroligt men sant!

Ha det gott i snöyran!

Wickie! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Heja dig!

Roligt att ditt slit visat sig fungera.



Bara att fortsätta utmana Kjell!

Jag håller på dig.

Kram

2010-12-18 @ 17:04:48
Postat av: Veronika

Stort GRATTIS!!!!!!!! Det var väl i somras som du undrade om du någonsin skulle komma under 90-strecket? Nu är du det med stor marginal! GRATTIS!

2010-12-20 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0