Jag är mallig!

och det är pappas fel!
När han satt fast i snödrivan gav han mig tillräckligt med motivatin att ge mig ut själv och springa. Det blev 5 km på 34 minuter i snöfall och delvis motvind igår kväll.
Känns bra att jag genomskådade atta ursäkter jag hade och gav mig ut.

Bilen har funkat bra, två resor till jobbet och en till affären har det blivit. Den är ju gammal men går stadigt på vägen. Det jag saknar mest är radio...

Veterinären ringde in ett meddelande på min telefonsvarare i eftermiddags. Ebano mår bra. Hältan efter operationen är så gott som borta. De har röntgat knät och allt såg bra ut. Ett ligament (ledband) i hasen har en ruptur det andra är OK. Vi skulle diskutera deta på måndag när han ringer igen. Vet inte hur illa det är men att han är ohalt bådar ju gott.

Trevlig helg!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bara goda nyheter!

Härligt , hoppas att det fortsätter så.



Må gott!

Kram

2010-12-18 @ 08:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0