1:a dagen på semestern!

Sov lite längre än jag tänkt men kom ialla fall ut på en löparrunda.
Hade problem att få på skon på vänsterfoten på ett någorlunda bekvämt sätt. Fick punktera blåsan och sätta på plåster och sätta ett plåster på stortån så inget skavde på "blåmärket". Men det gick.
När jag började gå kändes hela vänsterfoten stel. Tån gjorde inte ont men foten kändes stel och konstig. Kunde inte heller använda tårna att skjuta ifrån med.
Funderade p om det verkligen skulle kunna gå att springa men jag tänkte att jag provar i alla fall de första 5 minutrarna så får vi se sen. Men det gick ritktigt bra. Förutom att jag inte kunde använda tårna.
Så denna vända gick det betydligt långsammare än gångerna innan. freeway to 10k programmet sliutade nog 200-300 m tidigare än det brukar. Men jag tror att tårna har haft tor del i detta.
Har stretchat ordentligt och tror jag är redo för vecka 4.

Ska nu äta frukost med tjejerna och sedan ägna mig åt lite tvättvikning. kanske det blir bad idag...

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det så bra med tvätten och du behövde ju sova.

2010-07-05 @ 12:04:17
Postat av: Monica

Du kämpar och tränar, så duktig du är...ser att du har semester nu, jag jobbar denna och nästa vecka sen har även jag semester i 4 veckor.



Ha en bra dag!



Monica

2010-07-05 @ 12:43:41
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Veronika

Ha en härlig semester! Hoppas solen fortsätter att skina på er :o)

2010-07-06 @ 14:53:13
Postat av: therese

tack så jätte mkt för alla stöttande ord!! min nästa utmaning är att inte festa till det varje gång det finns en möjlighet utan faktiskt stanna upp efter ett eller två glas vin =)

2010-07-07 @ 06:54:58
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0