Bästaste komplimangen!!!!

fick jag av Maria igår.  Hon petade mig i magen för att busa och utbrast spontant - vad hård din mage har blivit!!!
Snacka om att jag kände mig nöjd!

Efter löpningen igår blev träningsvärken i rumpan värre och jag hade jobbigt med att böja mig ner. men jag tror att det kommer att bli bra framöver. Funderar på om jag ska gå på friskis och svetis ikväll, funderar på att ta en vilodag men samtidigt så är det bra uppmjukning. Vi får se hur jag käner mig i eftermiddag.
har tänkt ta en dag på stranden och då brukar man kunna bli riktigt mör så jag kanske avstår bara därför.

Imorgon är det dax flr vecka 5 - halvtid - 7x6min löpning - en utmaning.
Vi hörs!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att du fått ett tydligt resultat.

Lycka till framöver.

Kram

2010-07-14 @ 16:49:40
Postat av: Pappa

Flickorna i Hökhuvud är på väg att få en riktigt sportig mamma.

2010-07-14 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0