datakrångel, Liseberg och motion...

Min dator vägrar starta! Verkar som om på och avknappen lagt av. Ska föröka hitta suportnumret på mailen imorgon för nu har jag fått låna kära mors dator!
Har nu varit ett par dagar på Lisebrg med barnen, föräldrarna och mormodern. Tyvär inte systern men vi överlede det med.
Innan Tågresan till göteborg var jag uppe kl 6 på morgonen  och sprang 4 varv i fagersanna = 9,6 km! Sprang inte hela tiden men det tog drygt 9 km att genomföra podruner programmet och sedan gick jag resten.
Liseberg var roligt och vi hade tur med vädret. Provade tom kanonen och den var helt OK. kan tänka mig att prova den nästa år igen!
Pappa köpte åkband och tyckte balder var rolig! Kan tänka sig at åka den nästa år igen! Ska du haka på då Veronika?
Idag när vi kom hem och hade ätit var jag till Rankås ochsprang deras mil spår. Härligt att springa i sin barndomsterräng! Synd att t regnade så jag blev sjövåt. ipod programmet tog knapt 9 km men den terräng var mera kuperad så det var Ok ändå. gick den sista km så jag genomförde 10 km! det känns bra - käns som att jag ska kunna springa 1 mil innan sommaren är slut.

Hörs mera snart - nu när jag har dator!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Balder är besegrad så den skall jag leka med nästa år. Då heter utmaningen Kanonen. Gott att läsa att du tränar så regelbundet och du tränar ju ganska tufft också. Du kommer att bli stark till tjejmil och Hässelbylopp

2010-07-26 @ 17:46:30
Postat av: Veronika

jag lovar INGENTING! men jag hejar på er!

2010-07-26 @ 20:05:57
Postat av: Mamma

Heja på Wiktoria.



Du är duktig o ihärdig.



Du kommer att fixa tjejmilen mkt bra.



2010-07-27 @ 08:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0