Datorn och jag är SEEEEGA!

Var superseg imorse när jag sprang. kom inte mycket mer än 9 km på 6 min extra löpning, alltså samma sträcka som på 8 min intervallerna som nu på 9 min intervallerna och då är denna banan flackare och därmed lättare. Är lite besviken på mig själv för det.
HAr ioför sig varit seg i benen de senaste mornarna och idag hade jag lite träningsvärk. Hade ingen intervall där jag kända att jag hade flyt utan det var kämpigt hela vägen. Håller jag på och blir förkyld? Har jag inte blivit av med Borelian? Har jag tränat så mycket att benen är trötta? Viket alternativ är rätt?
Nästa veka blir det inte fler min löpning men 3 intervaller på 14 minuter istället för 6 på 9 minuter. Känns som ett stort mentalt steg! Jag fokuserar på att det är lika många minuters löpning...
Mitt internet är supersegt idag. Vet inte vad som är felet men jag har med nöd och näppe lyckats bgetala räkningar och fast jag inte har känt för det loggade jag in och spydde ut mig lite om löpningen...

Må gott!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0