Duktig idag!

Isga har jag varit riktigt duktig!
Eller egentligen började det igår kväll då jag var på Friskis och svettis sommarjympa.
Imorse klev jag upp 08.00 och 08.45 ca gav jag mig iväg ut och sprang! trotts att det var ganska tidigt så var det väldigt varmt.
Idag var det vecka 4 pass 1 6*6min löpning med bara 1min powerwalk emellan. Det var lite tungt men jag genomförde det bra. fick upp maxpulsen till 213bpm och den genomsnittliga pulsen till 149bpm.
Sen har jag och tjejerna röjt på övervåningen. Ska föröka få ordning där nu när vattenskadan är åtgärdad.

Ska ut med hästen en stund också nu på kvällen - sen kommer jag att sova gott!

Må gott i solen!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0