Garderober

på plats och fyllda med kläder. har rensat lite runt omkring och nu är det som det brukar: Stökigare inför att det blir bättre.
Är nöjd med mina två första semesterveckor. Jag har städat och rensat i huset nästan varje dag och det märks skillnad även om det inte är klart. Jag har varit mec ungarna på stranden var och varannan dag. Jag har motionerat mycket och jag känner mig utvilad och tänker knapt på jobbet, det var tre dagar sedan jag kollade mailen!!!!
Nästa vecka blir det en tur till mormor i västergötland och en tur till Liseberg. sen hem och fortsätta med tränandet och röjandet!
Hoppas ni också har en bra sommar!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Påminn mig inte! Jag blir så avis att jag inte kan vara med...

2010-07-17 @ 01:56:16
Postat av: Pappa

Jag skall köpa åkband1

2010-07-18 @ 20:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0