Hummelsta

var en svår prövning men jag har klarat den utan större problem. Men jag har bestämt med mormor att det blir våfflor och glass imorgon så då kan jag äta någon chokladbit också - jag kunde ju inte vara inn dit utan att handla...
Tanken slog mig att ev ta en godisdag idag men då hade jag missat våfflorna med klings glass och då var valet lätt.
Nu gäller det bara att inte börja morgondagen med godis - innan löprundan.

Imorgon bär det iväg på ett intervallpass av det hårdare slaget med snabba ruscher - men det ska bli spännande att se hur mycket jag orkar gänfört med tidigare när jag har kört programmet.
Körde det långa magprogrammet nu på kvällen innan jag tog ett dopp i Örlen- Kändes att det var längre och fler övningar än det korta programmet så det kanske blir lite träningsvärk men känns bra ändå.

Ha det bra!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ska du till Rankås? Där hade dom välmarkerade rundor i vacker barrskog.

2010-07-21 @ 18:05:17
Postat av: Mamma

Du får en guldstjärna ang. Hummelsta!

Kram

2010-07-22 @ 09:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0