Nu händer det så mycket

att jag knapt kommer ihåg vad jag gjorde igår...
Sprang gjorde jag första passet i vecka 5 av 10, skrev fel förra gången, i programmet Freeway to 10k som är en variant av C25k. Finns en Gateway to 8k också.
Tvättade och röjde i tvätt och datorrummet...
Idag har det blivit tvättande och möljande med stenar. Vi lejde en granne med traktorgrävare som la igen diket på gården som Uffe grävde för vatten till Garaget eftersom vi inte vet när grävaren vi lånat blir lagad. Det blev en massa sten kvar som vi körde ut vid ridbanan.
Jag körde vår traktor för första gången! Att köra är inte svårt men att köra lastare och fixa och trixa med skopan gav jag mig inte på denna gång.
Nu på kvällen var vi i Stavby på traktorrace! Lika kul asom det låter töntigt. Vi var inte ensamma, ca 4 000 pers var på plats!
Imorgon ska jag upp och springa igen - hade tänkt träna benen idag men jag fivk inte tid på fm och sen kändes det tungt och trött i benen så jag lät bli. Rätt eller fel? det kan man inte veta men jag tränar mycket ändå så det känns inte som hela världen. Huvudsaken är att jag håller i och springer men tror samtidigt att det är bra att träna vid sidan av löpninhen för att slippa skador.

Lång utläggning om helgen... Förhoppningsvis hinner jag skriva imorgon efter löpningen!

Hoppas ni haft en skön helg! Vi fick några mm regn igår men hade behövt många fler!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du börjar mer och mer likna en super-mamma, som klarar allt PÅ EN GÅNG! Heja!

2010-07-19 @ 01:57:17
Postat av: Mamma

Vilken Mamma du är, hur hinner du allt detta?

Lycka till i fortsättningen!

Kram

2010-07-19 @ 14:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0