Proppen

har gått ur! Vägde 90,4kg imorse! Har passerat spannet 92-93 kg och det känns skönt. Antingen kommer jag att fortsätta nedååt ett tag nu eller så fastnar jag här också. Jag har en tendens att göra det och sedan ge upp men tack vare godisutmaningen som hållit på i 4 måndaer nu begränsar jag mitt godis och glassintag och det hjälper i långa loppet.
Podrunner programmet hjälper också. Det är skönt att ha ett proffs som har gjort programmet så man inte behöver fundera på om man går för fort eller för långsamt fram. Här finns en plan och en utarbetad strategi.
Att syrran sedan lyckats genomföra ett liknande programm på utsatt tid sporrar och hjälper förståss. Ibland tävlings-tanken att jag inte kan vara sämre än lillasyster och ibland som en ren inspiration. kan hon så måste ju jag också kunna, vi har ju väldigt lika förutsättningar - det är bara yttre faktorer som skiljer och där handlar det om prioriteringar!

Idag blir det lite magövningar och imorgon ska jag göra sista passet på 4:de veckan. Känns tungt i värmen, får försöka ta med lite vatten.

Ha det bra i värmen!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0