Sista passet

vecka 4 avklarat. Maria var med på cykel så jag hade vatten med hela vägen - det var skönt för även om vi kom iväg runt 8 var det varmt. gick ganska bra men Maria, lstbilar och lita annat längs vägen ficki mig ur rytm några gånger och det var irriterande men sådant kan alltid hända!
Nästa vecka är vecka 5 av 9 så mitt i pass 2 är det halvtid! eller egentligen redan nu eftersom jag kört 2 extrapass i början.
Snart ska jag vara uppe i att springa en mil igen! Och förhoppningsvis lite snabbare än tidigare! Fortsätter vikten nedåt så kommer det gå lättare och lättare...

Jag kämpar på! Envis som svinskit - får det inte åka med fastnar det på hjulen!

Må gott i värmen!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra jobbat!

Den var bra - den med svinskiten

2010-07-14 @ 04:26:44
Postat av: Veronika

Gör du C25K programmet eller är det du håller på med också 9 veckor?

2010-07-17 @ 01:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0