Sprungit idag!

En timma senare än tänkt men det gick bra trotts värmen. Rita har fått göra mig sällskap de senaste gångerna och det har också gått bra.
Kände inte av att jag tränade magen igår - som jag trodde.

Har inte ambitionen att träna varje dag men med 3 pass löpning i veckan blir det minst 4 gånger i veckan eftersom jag vill få in något pass med lite andra övningar också. Nu på semestern finns det ju också bättre möjligheter så blir det varje dag en period är ju det bara bra.

Nu tillbaka till tvätten... Har tvättat alla sängkläder inkl kuddar och täcken i marias säng, Elins töms med jämna mellanrum så nu har tyren kommit till Erikas och sedan våran säng. Jag hoppas vädret håller i sig. 25-30 grader varmt och blåst - tvätten är torr i ett nafs!

kramar till er alla!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0