Inte veckans sista pass igår...

men jag gjorde ett pass! Kändes dock trögt och tungt så jag har beslutat att köra detta pass en gång till för att inte öka för fort. Ska också föröka åka på friskis och svettis utomhusgympa imorgon. Behöver göra något annat än bara springa och utegympan verkar trevlig. Ger en genomkörare av hela kroppen och det känns bra, kanske jag kan få med latmasken Maria också?
Alla tekniska prylar jag har när jag tränar retar mig.
- Mobiltelefonen är med ifall jag behöver ringa efter hjälp eller barnen behöver nå mig och den ligger mest i fickan men jag hör den sällan när den ringer.
- Mp3 spelaren är också OK, förutom att musiken i freeway to 10k är så tekno att jag nästan får huvudvärk av den. Ska prova någon vecka till men får kanske fundera på en annan lösning för intrevallerna.
- Sen är det pulsklockan och den glömmer jag att starta. Bästa gämförelserna får man ju om man startar den vid samma tillfälle varje träningspass men det blir alltid olika. Måste hitta ett smart sätt att få in en rutin där.

Ha det gott!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0