Lite seg

idag också men kasnke mest för att jag tittade på kungabröllopet tills de dansat brudvals - sådaä kl 1 och sedan såg en film om Beatrix Potter. Var inte ett dugg trött, bruka annars somna lätt när TV:n går.
Men har legat till 10 så jag har sovit ganska länge ändå.
Vädret är inte upplyftande, växlande molnighet med ganska myckat ljus men ingen sol och skurarna avlöser varandra.
Jag hoppas det blir uppehåll till i em då jag tänker ut och träna.
Åt inget godis igår, om man inte rälnar jordgubbar, bigaråer och annanas. När ungarna fick lördagsgodis och deras påsar stod lite varstans i köket var det frestande många gånger och autopiloten var påväg att föråda mig flera gånger - men jag klarade det. Så nu har jag midsommarafton räddad - om jag nu klarar mig till dess...

Ha en bra dag!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Det är klart att du klarar dig till midsommar! HEJA!

2010-06-20 @ 12:24:24
Postat av: Mamma

Håller med föregående talare.

Det fixar du, så blir mdsommaren en

riktig festdag.

Heja heja!

Kram

2010-06-20 @ 18:12:36
Postat av: Pappa

Du vet att du kan så¨du kommer att klara nästa vecka också!

2010-06-20 @ 18:31:03
Postat av: Monica

Jag såg också på bröllopet igår, men tittade inte längre än till klockan 23:00, då var jag trött och kände att det var läggdags för mej.

Ganska bra väder här idag och det ska bli bättre sa meteorologen på tv 4 vädret ikväll så kanske att vi får en fin och varm midsommar i år.



Monica

2010-06-20 @ 20:42:15
URL: http://violett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0