Morgonlöpning

Har just kommit tillbaka från sista passet, andra veckan. varmt och skönt (?) så jag sprang i bara shorts och BH - lite solbränna på köpet hoppas jag.
Pulsen är på ungefär samma nivå men maxpulsen under löprundan sjunker och det är svårare och svårare att komma upp i över 160. Är det ett bevis på det jag alltid har upplevt att jag gärna springer långt men inte fort? Vill ju gärna någon vända under rundan komma upp i puls över 160 för träningens skull, behöveer ju lära mig att springa fortare och då behövver jag komma upp i puls.
På söndag är det vecka 2:s första pass. vi får se hur pulsen ser ut då.
Funderar också på om benen behöver några dagars längre vila för att komma ikapp eller om jag kommer att bygga bra muskler med programmet fast det hela tiden kommer att kännas som om jag inte har ork?

Duschen väntar!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0