Morgonstund har guld i mun?

Klockan är 08.50 och jag ska ge mig iväg på vecka 3:s första pass. Käns som om sängen vore ett skönare alternativ men jag hinner inte springa senare på dan så för att hålla schemat måste jag ut. Visst är jag duktig!

Hästen har dock fått vila de senaste dagarna och jag har heller inte gjort någon annan träning men, men man kan inte hinna allt - alltid.
Idag är det klockstapelsfest och vi ska fira maria som blir tonåring imorgon!

Rapport om hur träningen gått kommer senare.

ha en skön annandag midsommar!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att träningen gick bra i detta vackra vädret.



Lycka till med träningen av hästen också.



Kram

2010-06-27 @ 09:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0