Nu är det gjort!

och det gick bra!
Visst blev jag trött och det var lite tungt men det gick bra trotts en massa saker:
- Jag hade behövt skidglasögon och munskydd pga alla småknytt. Myggen var inte så farliga bara man rörde på sig men det var massor med små insekter i luften.
- Av någon anledning var inte hela träningspasset med - den sista intrevallen var inte med - men det gick ändå.
- Musiken var lite i modernaste laget- teckno aktig och DJ-ad så jag ibland kände mig låghalt pga att de behandlade musiken lite lustigt.
- Tempot under gångintervallen var så snabb och så teckno att man kände sig som en robbot. Robotwalk? Kändes och såg säkert komiskt ut...

Ska försöka lägga över hela programmet igen och testa någon mera gång innan jag "spolar" musiken men jag är tveksam. Tyvärr verkar denna version inte finnas utan musik men man kanske kan göra något eget.

tror nu jag ska vila till på fredag och köra en vända till då.

Nu är det duschen och sängen som gäller!

Sov gott!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0