Planering

av 10 träningsveckor med Freeway to 10k och lite friskisgympa.
Planen sträcker sig över drygt 10 veckor men ger ändå ett spann på ca 2 veckor innan tjejmilen så det känns som en rimlig planering.
Inser att praktiska saker i livet gör att planeringen inte kan hållas till 100% så jag ska nu föröka använda denna planering som en grovplan och sedan finplanera en vecka i taget - en planering som då ska vara realistisk och som det ska mycket till för att jag ska ändra.

Nu ska banne mig milen på iúnder 60 min bli verklighet!

Hoppas att jag kan fortsätta min viktminskning också - 10 veckor med -0,5kg i vekan ger 88kg under tjejmilen går det riktigt bra kanske jag kommer ner i 85kg! Vilken seger det skulle vara!

Men första prioritet är träningen och godisutmaningen vilket faktiskt räcker ganska långt!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0