Tilltaget räckte inte...

Jag tog en annan väg så jag skulle kunna springa lite längre idag men jag vände för tidigt. jag är som en gammal häst, det går alltid fortare på hemvägen!
Men träningen gick trotts detta bra. det var nedvarvningen som blev lite avkortad. har inte kollat pulsklockan ännu men tror att medelpulsen låg liete högre än tidigare och det är ju bra men samtidigt stoppade jag klockan innan nedvarvningen och det drar ju upp pulsens medel... Ska föröka avbryta innan nedvarvnigen fortsättningsvis också så jag får gämförbara värden-
Som sas i slutet på programmet så borde man nu märke någon förändring och att man springer fortare kan vara en grej och jag tror att jag springer lite fortare än jag brukar ha gjort. Märker ju också att jag kommer längre och längre på ina rundor. Lite synd att jag inte har en uppmätt slinga men jag insåg att om några veckan kanske det tar till Gimo och tillbaka att fixa programmet så då kanske jag kan springa Döcksta - Risinge- järnvägsbron - Gimo- Lugnet och hem! Har för mig att det är ca 13 km så med lite uppvärmning m.m. kan det vara en slinga så man slipper vända.
Nästa löparvända ska jag nog ta runt roddarne. Lätta varvet - tredje passet kanske jag tar jobbiga varvet då man springer uppför den låååånga backen.

Känns skönt att ha varit ute nu på morgonen och att dett känns som om jag gör framsteg!

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att det känns bra när du springer.



Hoppas att dt fortsätteer så.



Kram

2010-06-27 @ 15:02:49
Postat av: Veronika

Grattis till alla framsteg! Låter som om du kommit in i en bra rutin och att det finns lite entusiasm med i löpsteget :o)

2010-06-27 @ 18:45:17
Postat av: Pappa

Det kommer! det kommer. Regelbundenheten är viktigare än intensiteten.

2010-06-27 @ 18:45:46
Postat av: Monica

Hoppas att din helg har varit bra. Här är och har varit toppenväder.....härligt!



Monica

2010-06-28 @ 12:25:48
URL: http://violett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0