Tjej med otur!

Igår åkt Erika iväg till faster AnnMari och Kjell:s sommarstuga för at gräva mask och få låna ett fiskespö av Kjelle inflr skolans fisketur till Gimo dammen på tisdag.
En stund efter att de åkt kom hon hem stortjutansdes! Han hade ramlat och skrapat knät! Ett riktigt präktigt skrubbsår som sved ordentligt. Jag tvättade mat tvål och vatten och sen gick gon och letade reda på mina gamla kryckor...
Det var hemskt synd om henne! På kvällen lekte hon med lite andra barn och då gick det bättre en stund. I morse när såret var stelt var det illa igen men hon ledade upp det under dan. På em skulle de göra ett nytt försök med mask och spö - med samma resultat!
Denna gång var båda knäna skrapade! Jag skickade henne i duschen och tvättade så gott jag kunde men nu är det illa och hon vill ha en rullstol!
Blir nog lite gnäll några dagar men som det mesta annat går det över med tiden!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Haha! Inte att hon gjort sig illa, men efterfrågan på rullstol!



Uppskrapade knän gör ont! En fördel med vuxenlivet är att man ofta slipper den sortens skador :o)



Ge henne en "läke-kram" från mig är du snäll!

2010-06-06 @ 23:14:37
Postat av: Mamma

Hoppas att det gick bra för Erika utan rullstol.

Ni verkade ha en bra dag igår.



Ha en fortsatt bra vecka.



Kram till er alla.

2010-06-07 @ 09:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0