Tränigsvärk och seg

Efter naprapaten och friskis har jag träningsvärk i magen och ryggen. Efter löpningen igår är jag seg i benen. Får se om jag tar nästa löppass imorgon eller om jag spar det en dag till för att få en dags vila extra.

Det har regnat här inatt men nu skiner solen! jag hoppas att det blir lagom väder för bröllopet idag. Som Lotte Bromé så klokt sa, man ska kanske inte hoppas få bara sol - regn i brudkronan ger ju lycka ;-)

Får främmat inför bröllopssändningarna idag. Mor har främmat i från Västergötland som vill titta och mor och far har ju ingen TV... Så det blir fika - som jag inte kan äta eftersom jag måste spara mitt lördagsgodis till midsommar! Men det brukar gå bra. 
På jobbet var det tårta två gånger igår och jag åt bara banan, utan problem!

Ha en fin dag!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att vi fick komma, de var väldigt nöjda.

Du är duktig som orkar motstå så många frestelser.

Bra gjort. Fortsätt så och du kommer att se att du inte är så seg i stegen till slut.

Lycka till.



Kram

2010-06-20 @ 10:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0