ytterligare en träning genomförd

som bevisar att jag inte kan räkna! Det var inte alls 5 x 4 minuter - det vad 6 x 4 minuter! men det gick. Ser på pulsklockan och den trend jag får att jag tenderar att springa föriktigare och försiktigare - pulsen blir lägre och lägre, vliket den inte borde bli eftersom svårighetsgraden ökar och jag verkligen försöker jobba på ordentligt. men nu ser jag det ju tydligt och kan aktivt kämpa med detta.
Funderar på att lägga in ett pass av mitt andra intervall program. Det tränar mera snabbhet och bygger specifika löparmuskler med hjälp av indianhopp, bensparkar och knälyft.

Är ändå nöjd med gårdagens träning.

Blir ingen Friskis och svettis idag för vi ska bort så jag kör nog ett av mina DVD program, platt mage stark rygg ligger bra till. bra magmuskler hjälper löpningen och det var magen jag fick träningsverk i efter förra veckans friskis pass.

Hoppas ni också har strålande sol!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0