Första träningen idag?

Ikväll borde jag träna. Ska formulera om det till:

Idag ska jag träna!

I lördags var Elin och jag på familjegympa och ungarnas 40 min ger mig på gränsen till träningsvärk! Så här dåligt tränad tror jag aldrig jag har varit. Simmade 275m i söndags och det gav definitivt träningsvärk, inte mycket, men det kändes i ryggen (gör fortfarande). Vi ska ju på familjegympan på lördag igen så det vote lagom att träna idag för att sprida ut det. Kanske också tar en sväng till badhuset på söndag för att simma.

Ikväll blir det ett gympapass framför DVD:n. Her flera bra träningsprogram. kanske "Platt mage och stark rygg" för att få spänningarna i nacken att släppa.

Vi får se vad det blir men träna SKA jag!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0