Helt slut!

Vi har fällt träden i hästhagen som börjat ruttna pga åler och hästarna gnagande. Så jag har burit undan en massa kvistar från grannens trädgård, jag har skottat åt fyra hästar och vi har kastat in massa ved. Allt detta ovanpå gårdagens arbete. Undrar om jag kan gå imorgon?
Bjöd huggargänget på nybakade scones och det blev nog någon för mycket för min del men sen blev det ingen lunch istället, kanske inte det smartaste matvalet. Men  nu har jag just tagit en banan och sen blir det älgkött och potatis till söndagsmiddag. Funderar på om vi ska ha någon efterrätt eller inte. Kanske fruktsallad ;-). Det är ju i alla fall söndag och vi har alla varit duktiga i helgen.

Bäst att fortsätta med middagen annars somnar jag om jag sitter här mycket längre...

Må gott!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0