Pappa tror på mig!!!

Fick som hastigast ett mail från pappa som inleddes med:

Jag är helt övertygad om att om du kan träna regelbundet fram till tjejmilen klarar du den klart under timmen - utan problem.

Tack pappa! Känns skönt att någon tror så hårt på mig! Ligger ju en hel del eget arbete i orden träna regelbundet men det måste ju till träning för att bli bra på något!

Har lite träningsvärk i ryggen idag så det känns i alla fall att jag har tränat en gång (skrev först börjat träna men det är nog att ta i efter en träning...). Nu gäller det att inte gå ut för hårt och inte bli sittande... Lagom är bäst ;)

Men nu är det bara en väg som gäller -Mot Målet!

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Betyder det att du gett pappa länken också nu?

2010-03-19 @ 12:08:36
Postat av: Wickie

YES!

Jag tog mod till mig och skickade ett mail till mamma och pappa härom dagen - bäst att smida medans järnet är varmt!

Igår skickade jag tom ett mail till en kompis och berättade men sen är det bra på en stund.

Wickie!

2010-03-19 @ 12:44:29
URL: http://motmalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0