Premiär!

Det är ju bara 5 veckor kvar så det gäller att inte vänta med träning. Jag tog tjuren vid hornen nu på kvällen och gav mig ut en sväng. Är riktigt nöjd.
Jag gick i rask takt i 10 min, sen joggade jag i 5 minuter, därefter joggade jag lite fortare i 5 minuter och därefter gick jag i rask takt i nästan 10 minuter. Blev varm och kände på slutet under löpnigen att jag började bli trött men orkade hålla tempot hela de sista 5 minutrarna och det känns riktigt bra.
Nu gäller det bara att hitta balansen mellan att träna för lite och att träna för mycket. Min medicin är nog att träna både löpning och några av mina träningsprogram.

Ska nu duscha och lägga mig riktigt nöjd!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0