Äntligen!

En stund för mig själv på hotellrummet.
Föregående tre inlägg skrev jag skumpandes på en buss - 8h sittande är inte roligt.
Väl framme var vi försenade och missade första föreläsningen men sen har det varit bra. Ska nu snöra på mig träningsskorna och ge mig ut på en joggingrunda i Kalmar. Det är en ganska mysig grej med nya ställen, joggingskorna och en karta.
Tyvärr känner jag mig liote rsaalig i halsen men som sagt jag tänker inte låta det hindra mig!
Solen skiner så jag ser verkligen fram emot att kommaut en stund.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att det gick bra för dig med träningen!

Dina barn tränar på att bygga hyddor, de har mkt roligt och skall nu strax komma in för kvällsmat.

2010-05-10 @ 19:26:07
Postat av: Monica

Tack för tipset med grejen till cykeln...



Hoppas att du har det bra i Kalmar. I den stan bor en man som var chef på posten på detta området som jag jobbar i, men han har gått i pension nu.



Ha det gott!



Monica

2010-05-10 @ 21:27:46
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Veronika

Hoppas du fick en mysig runda och att utbildningen är intressant.

2010-05-11 @ 05:47:05
Postat av: Pappa

Karta kan man ju ha med också. Det hade inte jag i tyskland för et par år sedan när jag fick sjkuts till campingen. Det var en lång skjuts.

2010-05-11 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0