Borelia!

Borelia, mycket stress och motion gav envisa förkylningar och konstiga symtom... Alla prover förutom borelia provet visade bra. Ska nu få ett starkare penicillin och äta det dubblet så länge mot det jag åt i vintras så får vi hoppas att det tar död på allt denna gång.
Blev sjukskriven nästa vecka också - skönt attt få tid att hämta kraft och bli av med förkylningen ordentligt. En nackdel med penicillinet är att man blir solkänslig men solskyddsfaktor och lite försiktig skulle räcka. Tur att man inte är soldyrkare...
Ska nu slå ihjäl några mygg innan jag gör kväller!

Må gott!

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är bra för oss alla som började bli ganska oroliga för dig att få veta felet.

Nu vet vi att det kommer att bli bra igen och det gör mig glad

2010-05-21 @ 06:07:55
Postat av: Veronika

Inte kul med borelia men faktiskt skönt att veta att det var något identifierbart och något man kan göra något åt. Nu räknar vi med att kuren tar kål på den så du slipper den igen!

2010-05-21 @ 11:17:04
Postat av: Mamma

Hej hopp Wiktoria!

Nu väntar vi på att du fixar din boleria för gott, så vi får tillbaka VÅRAN WIKTORIA.



Krya på dig.

Stor kram MAMMA

2010-05-21 @ 18:17:10
Postat av: Monica

Jasså det är borelia du har,men det är ju sånt som går över även om det kan ta lång tid...eller är det det andra som jag inte kommer på namnet på just nu som tar lite tid att gå över.Hur som helst så önskar jag dej en bra pingsthelg!



Monica



2010-05-21 @ 21:33:24
URL: http://violett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0