less och trött

Imorse när jag vaknade mådde jag faktiskt bättre. Kände mig inte yrslig eller matt. Men det varade bara tills jag lyfte huvudet...
När jag ringde vårdcentralen idag och de frågade vad jag ville ha hjälp med viste jag inte riktigt vad jag skulle svara. Bäst beskrivs det nog med att jag är matt och yrslig. Förkylningen jag haft är bättre men jag mår inte bättre. När jag försökte beskriva det för Uffe sa jag att jag mår som jag mått de gånger jag försökt bada bastu... inte bra!
Imorgon ska jag träffa läkaren får vi se vad han säger. Hem och vila? Vad har man för argument mot en läkare när man har difusa symtom? De har ju inte hittat något tidigare så jag har inte något stort hopp om att de hittar något denna gången heller.

Lite uppgiven...

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Monica

Fy vad tråkigt för dej att inte må bra, hoppas att det går bra hos doktorn i morgon. Kanske den envisa förkylningen är orsak till ditt mående.



kram Monica

2010-05-17 @ 14:09:35
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Veronika

Stå på dig och bråka! Påminn honom hur länge du mått dåligt - flera månader! - allt du gjort för att må bättre och KRÄV en grundligare utredning! Om han/hon vägrar, begär att få träffa en annan läkare för en andra åsikt. BRÅKA PÅ!!!

2010-05-17 @ 16:14:09
Postat av: Mamma

Håller helt med Veronika.

Bråka det är din rättighet att få veta orsaken till din trötthet.

Stå på dig.



Kram

2010-05-17 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0