Mycke frestelser

har det varit under helgen. Lördagsgodiset som jag köpte till ungarna i lördags var farligt frestande. Hade som tur var köpt lite nötter som jag knaprade på istället.
Igår var det ju äntligen lördag för mig och det blev lite smågodis på två små tårtbitar på kalaset, hon hade två tårtor så jag tog en liten bit av varje.
Känner mig sugen mest hela tiden nu och det är lite jobbigt. vet inte om penicillinet kan spela in.

Ska försöka kämpa men nog vore det gott med något sött.... 

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du klarar dig! Har själv haft en period av sug. Inte sötsug direkt, men generellt matsug. Verkar ha lugnat ner sig lite. Ibland är det en massa faktorer som spelar in tror jag.

2010-05-24 @ 13:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0