Nystart!?!

Imorgon är det stadsloppet i Östhammar. Istället för ett delmål i min träning blir det startskottet för träningen istället. 6,3km är inte tillräckligt långt för att ta kol på mig men blir en rejäl första träningsrunda. Är jag fortfarande förkyld lär den bryta ut och är jag frisk blir jag trött.
Ska efter imorgon bestämma hur den fortsatta träningen ska se ut de närmaste veckorna.
Vill inte göra upp för stora planer innan jag har provat att springa.

Lycka till med alla er träning!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi ses på startlinjen. Det har blivit lite si och så med min löpträniong sista veckan så det blir lite av att ta ny fart för mig också.

2010-05-07 @ 17:51:15
Postat av: Veronika

Lycka till till er bada tva! tre eller fyra eller fem eller hur manga ni nu springer...

2010-05-07 @ 19:34:43
Postat av: Monica

Önskar lycka till med springandet!



Har haft fullt upp idag så jag hinner inte skriva i min blogg ikväll, men i morgon ska jag berätta om vad jag har sysslat med idag.



Monica

2010-05-07 @ 20:24:32
URL: http://violett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0