Trött

som man är när man har jobbat med kroppen. Det känns skönt att vara trött på det viset och inte av utmattning pga sjukdom.
Har idag planetarat alla blommar jag köpr och ska föröka att inte köpa fler - men känner jag mig rätt kanske jag ite kan låta bli om jag går förbi någon fin.
Känner mig trotts tröttheten piggare och gladare eftersom jag har hunnit få lite gjort. Ska föröka putsa alla fönster på "utbygget" i helgen - efter det kan jag känna mig riktigt nöjd eftersom jag har velat ta mig tid till det länge!

Trevlig helg!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Kanske dags att döpa om den där delen av huset? :o)

Hoppas det blir fint. Sitter på stationen i Skövde. Det haglar ute.

KRAM

2010-05-29 @ 14:25:00
Postat av: Mamma

Härligt att du känner dig starkare.



Lycka till med dina stora fönster.



Kram

2010-05-29 @ 18:25:03
Postat av: monica

Önskar dej en trevlig lördagskväll. Jag tänker kolla ESC ikväll klockan 21:00 även fast inte Sverige är med och tävlar.



Monica

2010-05-29 @ 18:34:05
URL: http://violett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0