Årets spökvandring

blev lika lyckad som vanligt. Tur med vädret hade vi också!

Det var säkert 50 pers som slöt upp och gick tipspromenaden till ljuset av martscaller. Jag gick sist som vanligt och njöt av stillheten och ljusen innan jag han ikapp och gjorde sällskap med de sista - vilket i år var mina föräldrar!
Korv och festis vid brasan är aldrig fel och den som lyckades bäst i år var en av grannens gäster från värmland!

Ska nu ut i solskenet och plocka ihop alla marscaller och frågor.

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Låter trevligt. Vem vet, kanske nästa år att jag kan pricka in några av de här "speciella dagarna" på året för besök.

2010-11-05 @ 12:35:55
Postat av: Pappa

Det är skönt att komma ut från gatlycktornas sken ibland. Särskilt en sådan här kväll när man kunde se stjärnor ända ut till vintergatans miljonertals små och stora planeter

2010-11-07 @ 19:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0