Dåligt med träning

de sista två veckorna eller förra helgen med tanke på mina dåliga vanor med att inte träna i veckorna.
Blev ju bara ett DVD pass i söndags kväll. Det syns på vågen också... Har hela tiden sakta men säkert krypit nedåt men nu går det lite uppåt igen... Behöver träninen för att gå nedåt i vikt och må bra.
Idag är jag trött och känner inte alls för att gå upp och träna imorgon men tack vare att Malin ville med fick jag den knuffen jag behövde.
Vi tar bussen till Östhammar imorgon och kör ett friskis och svetis pass! Behövligt!

Sov gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Blev det nåt pass igår? Hoppas det. Här håller tanterna så högt tempo att jag blir helt slut. Igår släckte vi redan kl 21 och mina fötter har inte helt återhämtat sig riktigt. Är ju inte van att hålla mig på fötter hela dagarn som de här damerna...

2010-11-28 @ 09:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0