Oväntat

ljus i novembermörkret!



Jag syftar inte bara på solen som strålat över sörmland idag utan ett samtal jag nyss hade med en kollega.
Han undrade om jag hade en minut över och undrade sedan om jag ville ingå i en liten grupp som skulle fundera kring hur vi ska använda och presentera de analyaser av arbetsuppgifter som våra utbildningar bygger på.
Jag hakade på direkt eftersom jag ser ett stort kompetens glapp bland oss instruktörer hur man ska förhålla sig till analysen och hur den styr våra utbildningar.
Som grädde på moset kanske det blir en resa till Frankrike med gruppen i februari!

Inte mig emot!

Chefen hade redan sagt OK så nu är det bara att hoppas att det blir något bra!

Ha det gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Oh vad kul! Och resan också... bara du är tillbaka till mars! :o)

2010-11-16 @ 17:21:24
Postat av: Mamma

Håller med förra talare.



Jag kan ju hjälpa till med dina familj om du har tur.



Lycka till o kram

2010-11-16 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0