Träningsuppdatering:

Med magsjuka i huset och själv ganska trött blev det inget tränanade under förra veckan och helgen. Med undanrag för att jag körde ett DVD program i söndags kväll. Kände att jag inte ville låte det gå över en vecka mellan träningarna.
Ikväll eller imorgon ska jag föröka ge mig ut att springa men det ska ju bli snöstorm så det kanske blir ett DVD-program istället. Vill verkligen försöka träna någon dag i veckan så det inte bra blir helgerna.

Hälgen som kommer blir lite trixig. Jag är utan bil så det får bli bussen till Östhammar och friskis men dt kan ju vara ett äventyr i sig :-)
Knäckkokning på lördag så då blir det nog inget bad men jag kan ju gå ut och springa (kan ju behövas om jag ska äta knäck och choklad hela dagen :-)

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ett träningspass, i någon form, mitt i veckan och en joggingrunda på söndag är oerhört mycket bättre än inget alls. Du kommer att känna skillnade. Jag lovar.

2010-11-23 @ 20:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0