Tuff dag...

Upp vid 8 och äta frukost. Mocka tre boxar i stallet. Longerat unghästen. Gått/joggat 25 min med mamma. Direkt därefter joggat/sprungit runt Gimo ca 5,6 km! Totalt ca 65 min i löparskrna!
Nu lagar mor mat och sen skulle jag kunna somna!
Käner också av friskis passet igår ;-)
Ska föröka få med mig MAria  o köra ett DVD program på onsdag. Tre dagar i vekan vill jag gärna motionera och då inte fre, lör och söndag utan någon dag i  eckan också och det är ju det jag har haft så svårt för...
Få se nu om MAria kan dra med mig!
Vi får hoppas!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

HOPPAS ATT MARIA HJÄLPER SIN MAMMA ATT KOMMA IGÅNG.



lYCKA TILL.



KRAM

2010-11-14 @ 18:48:49
Postat av: Veronika

Imponerande prestationer tycker jag, fast det inte är lika ofta eller på de dagar som du tänkt dig. Heja! Heja!

2010-11-14 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0