Har inte haft inspiration

till att skriva i bloggen. Men jag hänger i och tränar skapligt även fast det blir mest på helgerna och jag är jätte duktig  med godiset - bara på lördagar!
Har tänkt att spara en lördag till någon mitt i veckan fika om någon fyller år eller så men dit har jag inte kommit ännu... Jag blir för angelägen att ät godis på lördagen att det är svårt att avstå för att äta någon gång i ftamtiden, det är för okonkret. Men vi får se.
Två tjejer på jobbet har senaste veckan kommenterat att det syns att jag har gått ner. Det känns jätte roligt! Annars är det inte många, nästan ingen alls som sagt något om man inte räknar närmaste familjen. Det är lite tråkigt för det inspirerar att det syns. Själv har man ju lättast att se det som är kvar ;-)

Är hemma och jobbar idag för veterinären har varit ute igen... Hästens bakben är svullet och han har ett sår som inte vill läka. Så nu är det en ny penicillinkur... mMen han är lätt sprutad så vi hoppas på det bästa denna gång också. på skolovert nästa vecka är jag ledig och då ska vi jobba hårt med honom... Han ska förhoppningsvis vara lite riden innan jul...

Hoppas solen skiner på er också!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bara att kämpa på det gör jag!

Lycka till.



Kram

2010-10-27 @ 19:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0