Nyser lite...

men hoppas att det är övergående.
På söndag ska jag ju springa hässelbyloppet så jag vill vara pigg och frisk. Har en chans att kunna springa milen på under 60 min då och hoppas att träningen sista tiden gör att jag i alla fall kapar tiden med några minuter.


Här är upploppet, pigg och fräsch ska jag springa allt vad jag orkar här på söndag!!!

Jag hoppas att vädret står sig, det vore en bra avslutning på tävlings hösten. Därefter återstår att lägga upp en bra träningsplan över vintern. Friskis och svettis funkar bra på lördagar men jag behöver fortsätta at jogga också. Men det löser sig säkert. Nu är det söndagen som gäller!

Håll gärna en tumme för mig kl 13.00 då jag startar!

En sådan här får jag förhoppnigsvis före 14.00:



Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer att få din medalj på söndag.

Lycka till.



Kram

2010-10-05 @ 10:51:15
Postat av: Monica

Jag ska hålla tummarna att du får dennna medaljen på söndag...önskar dej lycka till!



Monica

2010-10-05 @ 18:45:06
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Pappa

Mina tummar håller jag också för dig!

2010-10-06 @ 06:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0