Ordentligt tränad i helgen!

Igår var det friskis och svettis och dag 5,65 km löpning.
Barnens kusin Malin sov hos oss mellan fredagen och lördagen när hon var barnvakt. Hon var inte sen att haka på friskis och svettis när jag frågade på lördagsmorgonen. Det var kul.
Frågade om hon skulle med och springa idag också och hon skulle fundera på det. En stund innan jag skulle göra mig iordning ringde hon och sa att både hon och pappa (min svåger) skulle med. Det var kul med sällskap och drog upp tempot betydligt! Sprang 5,5 km 4 min snabbare med detta sällskap, precis vad jag behöver!

Känner mig nu trött men nöjd!

Hoppas ni också är nöjda med er helg!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att du är nöjd med din träning.

Kul med sällskap i spåren.



Har jobbat min sista helg. JIPPIE!

Ha det gott!

Kram



2010-10-31 @ 17:38:37
Postat av: Veronika

Wow! 4 minuter! Det blir ju typ 7 minuter på milen. Det betyder ju att du i alla fall är mer än kapabel rent fysiskt att klara milen under timman med råge!

2010-11-01 @ 07:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0