Snart är det dax!

Såhär ser banan ut som jag ska springa på söndag. Det ser ut att bli sol men lite kallt, vi får hoppas att det är perfekta förhållanden för att det ska gå snabt och lätt.
Känner mig just nu lite omotiverad till att träna - skulle ha joggat lite igår men det frös inne... Får skärpa mig till ikväll och ge mig ut på en liten runda. Men det är så lätt att låta bli när man är trött och det är mörkt. En av nackdelarna med att vara ledig på fredagar istället för onsdagar. Det har blivit träning varje dag på helgerna, fredag, lördag och söndag och inget där emellan... Måste hitta en lösning på det.

men nu är siktet inställt på söndag: 





Kram

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0