Äntligen

kom jag mig för att träna ett DVD´program. Tror inte på att bara springa, det sliter mer än det bygger. Igår körde jag Platt mage, strak rygg - 45 min! Det känns idag fast jag har inte träningsvärk ännu...
Kanske de som kämpar och tränar i Biggestloser Sveriga inspirerar.
Vet inte om jag gillar programmet, defenitivt inte att två åker hem varje vecka - jag känner verkligen med dessa människor och tycker de borde få vara kvar hela serien ut. Men det ger mig lite tänkvärda grejer som inspirerar!

Kram på er

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag tittar på biggest looser och vet inte om det är så underhållande precis, men det kanske inte är meningen heller förstås.



Här blåser det som vanligt idag och kommer lite lätt regn ibland, i eftermiddag ska jag iväg och umgås med lite daglediga vänner och spela bingo och fika.



Monica

2010-09-21 @ 12:33:11
URL: http://violett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0