Du hinner ju aldrig jobba...

konstaterade gubben igår när jag gick igenom vilka läkar, tandläkar och andra besök som ungarna ska på den närmaste månaden. har man tre barn med brutna armar, tänder som ska regleras, tröga magar och annat som hör till tenderar det att köra ihop sig ibland.
Som tur är har jag ett flexibelt jobb där jag ibland kan jobba hemma och där jag kan vara ledig utan större problem.
Idag har jag varit till doktorn med minstingen och ska nu göra lite jobb hemmifrån. tack vara min söta mamma kunde jag också åka till jobbet tidigare imorse!

Kram på er i solen!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Margit

Sänder dej en liten natthälsning och önskar dej en trevlig morrondag!!!

Kramen!!!

2010-09-20 @ 23:42:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0