Förbereder mig...

På att resa till Stockholm och genomföra tjejmilen. Så här ser banan ut:



Jag hoppas på bra väder. På yr.no ser det ut såhär:

Søndag 5. september

 

 VarselNedbørTemp.Vind
 neste 6 timerpå klokkeslettet
kl 2 Skyet 0 mm Flau vind Flau vind, 1 m/s fra vest 1 m/s
kl 8 Delvis skyet 0 mm Svak vind Svak vind, 2 m/s fra vest 2 m/s
kl 14 Skyet 0 mm 17° Flau vind Flau vind, 1 m/s fra nord-nordvest 1 m/s
kl 20 Delvis skyet 0 mm 13° Svak vind Svak vind, 2 m/s fra vest-nordvest 2 m/s


och det är ju helt OK. Det västa skulle vara om det kom en massa regn men det verkar vi klara oss ifrån.
Ska skriva en packlista - annrs kommer jag att glömma hälften av det jag behöver ha med mig...

Må gott!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0