Har sprungit

ca 4,5 km idag! Var skönt att få upp värmen och stretcha lite. Sprang på riktigt bra någon km - det kändes riktigt bra! Kanske kommer ångra mig imorgon men nu känns det skönt!
Såg första programmet av Bigest looser på TV4 idag och vet ite om jag ska tycka det är bra eller dåligt... Tycker i alla fall synd om de två tjejerna som inte fick vara kvar efter 1:a veckan. De har tagit ett stort steg och åker ut på en gång. Alla borde få stanna till slutet kan jag tycka...
En kille gick ner 9,2 kg på en vecka! Helt otroligt men det tränade också hårt och åt vettigt så då går det undan.
En av tränarna sa dock en sak som jag la på minnet:
-Ska man utvecklas måste det kännas. Jobbar man bara så länge det är bekvämt blir det ingen förbättring!
Det är nog där jag har fastnat när det gäller farten, det blir obekvämt när det börjar gå lite fortare. Ska försöka jobba med den biten både fysiskt och psykiskt och låa det göra lite ont...

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fortsätt som du nu tänkt o lycka till.



Skönt att du inte är stel efter milen.



Kram på dig.

2010-09-07 @ 11:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0