Hungrig...

Efter att ha försovit mig i morse och slarvat med frukosten. Men om 30 min är det fika så då ska jag ta 2 knäckemackor.
Skulle behöva se över mina matvanor. Största problemet just nu är nog att jag äter för sällan... Jag äter bra mat men kasnke lite för mycket när jag äter och sen inga mellanmål istället. Detta bidrar nog til att jag nu har fastnat mellan 88 och 89 kg. Jick jag ner några kg till skulle det ju vara lättare attb komma under 6 min.
PÅ jobbet dricker jag alltid saft och det är onödigt så jag ska (tänkte skriva försöka...) gå äver på "rent" bubbelvatten och försöka tänka igenom måltider och ätvanor dvs planera mitt ätande bättre!
Har egentligen ingen lust och tycker jag har varit så duktig med sötsaker osv men, men det verkar behövas...

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har störst problem med att inte äta så mkt mat. Mat är ju så mycket godare än sötsaker:)

2010-09-09 @ 08:58:16
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Veronika

Om det är svårt att gå från saft till vatten direkt så kanske bobs lättdrycker kan vara ett mellansteg. "Lätt" i det här fallet står för mindre socker - det har jag läst på :o)

2010-09-09 @ 09:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0